موب تل

سایت سرگرمی +مدل+بازیگران+نرم افزار+ترفند+موبایل+کامپیوتر...

موب تل

سایت سرگرمی +مدل+بازیگران+نرم افزار+ترفند+موبایل+کامپیوتر...

دلیل علاقه ی ترامپ به پیتزا و فست فود

علاقه بیش از حد ترامپ به پیتزا

دونالد ترامب رئیس جمهور پرحاشیه ایالات متحده آمریکا که خود را فردی متمدن و همه چیز تمام می دانند به شدت علاقه مند به خوردن فست فود هاست و به همین علت او را برخی از مردم ترامپ پیتزا خور می خوانند.

فست فود ها یا همان غذاهای خوشمزه پر زرد کهمدا توسط متخصصان تغذیه و پزشکان به عنوان عاملان بیماری های کشنده نام برده می شود یکی از غذاهای مورد علاقه رئیس جمهور جدید آمریکاست.

رئیس جمهور 70 ساله آمریکا بارها در مورد این که به صورت مداوم و چندین بار در هفته فست فود می خورد گفته است.

سوال اینجاست که علت این همه علاقه چیست و ترامپ به چه دلیل دوست دارد در وعده های اصلی غذایی خود ساندویچ و پیتزا بخورد؟

ترامپ پیتزا

علاقه باورنکردنی دونالد ترامپ به خوردن پیتزا  

ترامپ علت علاقه اش به خوردن پیتزا را لو داد

گزارشگر شبکه خبری cnn علت این علاقه را از ترامپ می پرسد و با جوابقابل انتظار از منطق خاص دونالد شوکه می شود.

هرچند گفته های رئیس جمهور جدید آمریکا هیچ یک منطق و حتی خرد پشت خود ندارد این بار هم نباید متعجب شد. 

دونالد به گزارشگر می گوید:من عاشق فست فود هستم و بیش از آنچه فکرش را بکنید از این غذاها میخورم آنهم فقط به خاطر اینکه فست فود تمیز ترین غذایی است که می توان تهیه کرد!!!!!

او در ادامه با چهره ای مغرور می گوید:من یک انسان تمیز هستم و به پاکیزگی بسیار اهمیت می دهم از این رو سعی می کنم تمیز ترین غذا را برای وعده های غذایی خودم انتخاب کنم.

ترامپ پیتزا

دونالد ترامپ به دلیل تمیز بودن فست فود به پیتزا علاقه دارد!

جالب است که بعد از پخش این مصاحبه یکی از فست فودی های مشهور آمریکا گزینه ی جدید "پیتزا ترامپ " را به لیست غذاهای خود افزود.

 درک می کنیم که شما هم نسبت به این گفته چه احساسی دارید ، احساسی مشابه حس ما در مورد این جمله ی خاص!!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.