موب تل

سایت سرگرمی +مدل+بازیگران+نرم افزار+ترفند+موبایل+کامپیوتر...

موب تل

سایت سرگرمی +مدل+بازیگران+نرم افزار+ترفند+موبایل+کامپیوتر...

شلیک زن جوان در خیابان دولت تهران

شلیک مرگبار زن جوان به شوهر عراقی در خیابان دولت تهران

معاون مبارزه با جرایم جنائی پلیس آگاهی تهران بزرگ از تیراندازی مرگبار زنی جوان به سمت همسر عراقی خود در خیابان دولت خبر داد.
 
سرهنگ حمید مکرم در گفت وگویی در این باره گفت:حوالی ساعت دوازده دیروز حادثه تیراندازی در خیابان دولت به سامانه 110 پلیس اطلاع داده شد که به دنبال آن ماموران پلیس در محل حاضر شده و بررسی های خود را آغاز کردند.
 
وی با بیان این که در این حادثه مردی 42 ساله به نام موسی که از اتباع کشور عراق بود، به دلیل شلیک گلوله جان خود را از دست داد گفت:همزمان با دستور مقام قضایی تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی دوربین های مداربسته متوجه شدند که دختری جوان به وسیله یک اسلحه به سمت این مرد شلیک کرده است.
 
تیراندازی

تیراندازی مرگبار  

 معاون مبارزه با جرایم جنائی پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان این که در تحقیقات ماموران هویت و محل اختفای این زن شناسایی شد، گفت:در تحقیقات مشخص شد که ضارب همسر ایرانی این تبعه عراقی و متولد سال 1373 بوده که در خانه ای در محله دروس حضور داشت که ماموران پس از اخذ مجوز قضایی این فرد را حوالی ساعت 16 امروز دستگیر کردند.
 
وی با اشاره به این که این زن در اعترافات اولیه به قتل این مرد اعتراف کرد، گفت:در بازجویی ها مشخص شد که متهم همسر این مرد عراقی بوده و پس از آشنایی در سلیمانیه عراق با یکدیگر ازدواج کردند اما مدتی بعد به اختلاف برخورده و متهم به ایران بازگشته است.
 
مکرم با بیان این که این زن به شکل قانونی به کشور وارد شده بود، اظهار کرد:اما در تحقیقات مشخص شد که مقتول به شکل غیرقانونی و در حالی که یک قبضه اسلحه کمری به همراه داشته وارد کشور شده و با همان اسلحه کمری نیز به قتل رسیده است.
 
معاون مبارزه با جرایم جنائی پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد:در تحقیقات اولیه انگیزه این فرد اختلافات خانوادگی عنوان شده است. اخبار تکمیلی از این حادثه اطلاع رسانی خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.