موب تل

سایت سرگرمی +مدل+بازیگران+نرم افزار+ترفند+موبایل+کامپیوتر...

موب تل

سایت سرگرمی +مدل+بازیگران+نرم افزار+ترفند+موبایل+کامپیوتر...

تاریخ ورود پژو 301 به بازار ایران

پژو 301 خودرویی است که در کلاس سدان های کامپکت قرار می گیرد. گروه خودروسازی پژو سیتروئن از این خودرو در نمایشگاه خودرو پاریس 2012 و در کنار برادر دوقلوی آن، سیتروئن C-Elysée رونمایی کرد. پژو 301 با هدف عرضه در بازارهای نوظهور طراحی شده است؛ بنابراین این خودرو در کشورهای اروپای غربی، شامل فرانسه و انگلستان در دسترس نیست.خودرو

خودرو

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از تولید پژو 301 از اواخر سال جاری خبر داد.

هاشم یکه زارع در مراسم انعقاد قرارداد و تفاهم نامه 10 جانبه بین المللی طراحی و تولید پلت فرم خودرو در ایران اظهار کرد:پیش بینی می شود اولین محصول پلت فرمی که امروز قرارداد تولید و طراحی آن منعقد شد ظرف 2.5 سال آینده تولید و وارد بازار شود.

وی با بیان اینکه خودروهای صدونق دار، شاسی بلند، هیبریدی روی این پلت فرم تولید خواهد شد، خاطرنشان کرد:طبق برنامه ریزی صورت گرفته طی 10 سال 23 مدل خودرو بر روی این پلت فرم تولید خواهد شد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ادامه داد:بعضی از خودروهای فعلی باید ظرف مدت زمانی به تدریج از رده خارج و خودروهای جدید جایگزین آنها شوند.

یکه زارع افزودکه ایران خودرو از این پس تمرکز بیشتری در حوزه خدمات پس از فروش خواهد داشت. به گونه ای که وظیفه ماست که خودروهایی با قیمت و کیفیت و خدمات پس از فروش تولید و در اختیار هموطنان قرار دهیم.

خودرو

تولید پژو   301

وی با بیان اینکه صنعت خودرو در همه جای دنیا لوکوموتیو سایر صنایع است، خاطرنشان کرد:اگر در ایران خودروسازی نداشتیم تنها سال گذشته باید 13 میلیارد دلار ارز برای واردات یک میلیون و 300 هزار دستگاه خودرو از کشور خارج می شد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ادامه داد:رشد صنعت خودرو بدون همکاری های بین المللی ممکن نیست. بنابراین با اجرایی شدن برجام در سال گذشته توانستیم اولین قرارداد مشارکت بین المللی را با پژو فرانسه منعقد کنیم.

یکه زارع خاطرنشان کرد:تولید خودرو پژو 2008 رسما از هفته گذشته آغاز شد. از اواخر امسال نیز خودروی 301 تولید و وارد بازار خواهد شد. پس از آن پژوه 208 به تولید خواهد رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.