موب تل

سایت سرگرمی +مدل+بازیگران+نرم افزار+ترفند+موبایل+کامپیوتر...

موب تل

سایت سرگرمی +مدل+بازیگران+نرم افزار+ترفند+موبایل+کامپیوتر...

مردم کره ی شمالی و مدل موهایی که برای آنها مجاز است

دولت برای مردم کره شمالی مدل های موی مجاز را معرفی می کند و آرایشگاه های زنانه و مردانه فقط مجاز به اصلاح مشتریانشان مطابق با این مدل ها هستند.مدل مو

مدل مو

براساس گزارش ها رهبر کره شمالی این که شهروندان کشورش مدل موی یکسانی با او داشته باشند را ممنوع اعلام کرده است.

به نقل از روزنامه اکسپرس، یک خبرنگار خارجی که به منظور شرکت در مراسم ملی کره شمالی به این کشور سفر کرده بود توانسته از یک فهرست مدل موهای مجاز برای مردم این کشور عکس بگیرد.

آنچه که در این فهرست قابل توجه بوده این است که با وجود چندین مدل مو از طریق تراشیدن دور سر اما مدل موی مشابه کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در این فهرست وجود ندارد.

یک خبرنگار فنلاندی به منظور شرکت در جشن مناسبت ملی "روز خورشید" به شهر پیونگ یانگ سفر کرد و در این شهر به یک آرایشگاه رفته و در آنجا فهرست مدل موهای مجاز برای مردم کره شمالی را مشاهده کرده و از آن عکس گرفت.

مدل مو 
ادامه مطلب ...

برخوردهای اهانت آمیز با زنان ایرانی در فرودگاه تفلیس به بهانه بازرسی

نماینده آستارا در مجلس با انتقاد از واکنش های انفعالی در برابر برخوردهای اهانت آمیز با شهروندان ایرانی در برخی از کشورها گفت:تعدادی از زنان ایرانی را در فرودگاه تفلیس به بهانه بازرسی در ملأ عام لخت کرده اند.

ولی داداشی نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی طی اخطاری در صحن علنی امروز (سه شنبه 29 فروردین) گفت:زنان ایرانی را به بهانه بازرسی در فرودگاه تفلیس در ملأ عام لخت کرده اند.

فرودگاه تفلیس

وی افزود:غیرت و شرف ایرانی کجا رفته است؟ تا چه زمانی برای برخورد خصومت آمیز برخی دولت ها با شهروندانمان انفعالی برخورد کنیم.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی از دستگاه سیاست خارجی کشور خواست این موضوع را پیگیری کرده و نتیجه را به مجلس ارائه دهند.

بنا بر این گزارش، مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در پی این اخطار خطاب به داداشی اظهار داشت:اگر مدرکی در این باره در اختیار دارید ارائه دهید تا به نماینده وزارت خارجه که در مجلس حضور دارد تحویل شود تا پیگیری صورت گیرد.

حکایت قیمت بالای گوجه سبز در بازار

عرضه محدود، بهانه خرده فروشی‌ها مبنی بر قیمت بالای مبدا و عدم اعتقاد وزارت جهاد کشاورزی بر لزوم تنظیم بازار میوه‌های نوبرانه، باعث شده که، قیمت هر کیلو گرم گوجه سبز به ۱۰۰ هزار تومان و چغاله بادام به ۷۰ هزار تومان برسد.
 
به گزارش‌ تسنیم، از آنجا که محصولات کشاورزی در زمان عرضه قیمت مشخصی ندارند و راهکاری نیز برای قیمت گذاری این محصولات در بازار دیده نشده است، برای توجیه افزایش قیمت ها، این شرایط را عرضه و تقاضا می نامند، یعنی تا جایی که در کشش بازار باشد، قیمت‌ها بالا می رود  ادامه مطلب ...

عکسهای جدید ریحانا و فعالیت وی در زمینه برند جواهرات

ریحانا و فعالیت وی در زمینه برند جواهرات

ریحانا و فعالیت وی در زمینه برند جواهرات 

ریحانا خواننده پرآوازه آمریکایی این روزها در اساس مدلینگ و جواهرات فعالیت های زیادی را صورت داده هست،وی در اساس جواهرات با یک کمپانی بزرگ فعالیت می‌کند.ریحانا، خواننده سرشناس هالیوودی، نه تنها در دنیای موسیقی، بلکه در دنیای مد و فشن نیز فعالیت دارد. او با شرکت های مشهوری چون پوما همکاری کرده هست اما فعالیت های او به همین جا ختم نمیشود. او به تازگی تغییر مسیر دادهریحانا و فعالیت وی در زمینه برند جواهرات

 


 

ادامه مطلب ...

داستان ازدواج عارف لرستانی و همسرش الهام ناصری +عکسها

عارف لرستانی ، در حاشیه
عارف لرستانی بازیگر سریال در حاشیه و همسرش الهام ناصری از آشنایی و ازدواجشان ماجرای جالبی تعریف میکنند .
بازدید : 75,384 نفر

ماجرای ازدواج عارف لرستانی

عارف لرستانی بازیگری است که بیشتر او را با آثار مهران مدیری میشناسیم ماجرای آشنایی و ازدواج با همسرش الهام ناصری را تعریف میکند .عارف لرستانی

عارف لرستانی

عارف لرستانی متولد سال 50 در 15 بهمن می باشد و از سال 77 وارد حیطه ی بازیگری می شود . او کارش را با همکاری با آقای مهران مدیری در جنگ 77 آغاز کرد و در کارهای بعدی اش هم ، با آقای مهران مدیری همکاری می کرد .

و امسال هم با بازی در طنز « در حاشیه » دوباره در کنار آقای مهران مدیری قرار گرفت .

عارف لرستانی

  ادامه مطلب ...