موب تل

سایت سرگرمی +مدل+بازیگران+نرم افزار+ترفند+موبایل+کامپیوتر...

موب تل

سایت سرگرمی +مدل+بازیگران+نرم افزار+ترفند+موبایل+کامپیوتر...

جاده های برفی 5 استان

پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی منتهی به ساعت ۹ صبح امروز را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی دوشنبه ٣٠ اسفند منتهی به ساعت 9 صبح را اعلام کرد.

پلیس راهور ناجا با اشاره به بارش برف در تعدادی از جاده‌ها و محورها اعلام کرد که این بارش در استان‌های مازندران (ارتفاعات محورهای هراز و کندوان)، البرز (محور کرج - چالوس از سه راهی دیزین تا تونل کندوان)، چهارمحال و بختیاری (محور کوهرنگ - مسجد سلیمان محدوده گردنه چری و شاه منصوری)، شرق تهران (محورهای امین آباد و هراز و اصفهان (محورهای اصفهان- الیگودرز،میمه- دلیجان و خمین- اراک شاهد بارش برف هستیم.

همچنین پلیس راهور ناجا با اشاره به بارش باران در تعدادی از محورهای مواصلاتی اعلام کرد اکثر محورهای استان‌های اردبیل، البرز،شرق تهران، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان،یزد، گیلان و بوشهر(محور بوشهر- کنگان) شاهد بارش باران هستیم.

پلیس راهور ناجا با اشاره به ترافیک پر حجم و روان در تعدادی از جاده‌ها گفت:‌ استان قم(آزادراه قم- تهران)، محور هراز محدوده‌های تونل تکاور و امامزاده علی و سه راهی لاسم) ترافیک پرحجم و روان است.

همچنین در استان خراسان جنوبی (محورهای قائن- بیرجند و قائن- گناباد شاهد ) وزش باد همراه با گرد و خاک هستیم.

سایر محورهای مواصلاتی کشور جوی آرام و ترافیکی روان دارند.

معرفی محصولات آرایشی مناسب عید

یکی از راه های جوان سازی پوست استفاده از محصولات لایه برداری پوست است. فصل بهار به علت تابش آفتاب ملایم برای لایه برداری مناسب است. اگر دل تان می خواهد که پوستی زیبا داشته باشید باید از پوست تان هم مانند قسمت های دیگر بدن خود مراقبت کنید و اصول اصلی مراقبت از پوست را بیاموزید و قدم به قدم تا سلامت و زیبایی آن پیش بروید؛ از شوینده ، پاک کننده، مرطوب کننده و ضد آفتاب مناسب پوست خود استفاده کنید.محصولات آرایشی

محصولات آرایشی

مهم نیست که چه نوع پوستی دارید، فقط باید محصول مناسب با نوع پوست خود را انتخاب کنید و بجا و مناسب از آنها استفاده کنید. ما در این مطلب همه نکاتی را که برای نو کردن پوست خود لازم دارید، از زبان دکتر حسامی برایتان آورده ایم تا بتوانید پوست خود را جوان کنید.

 

محصولات آرایشی مناسب عید:

 اکسیر جوانی بخرید

حتما شما هم در اطراف تان کسانی را دیده اید که نشانه های پیری روی چهره آنها جایی ندارد؛ علت اصلی جوان ماندن آنها پوستی جوان و سالم است. با خرید و استفاده از کرم های ضد چروک و ضدلک می توانید پوست خود را جوان نگه دارید و نگذارید تا عوامل محیطی به این سادگی ها پیری را در چهره شما آشکار کند. واقعیت این است که ما با زندگی شهری، امروزه در معرض رادیکال های آزاد هستیم، رادیکال های آزاد به دلیل آفتاب، آلودگی هوا و دود سیگار ایجاد می شوند و شادابی پوست را از بین می برند، خطر ابتلا به سرطان را هم زیاد می کنند.

 

   ادامه مطلب ...

آخرین خبرها از سیل در عسلویه

آمادگی دستگاه های امدادی برای مدیریت بحران سیل بوشهر

 
مصطفی سالاری با اشاره به وقوع سیل در هشت شهرستان استان، گفت: از روز گذشته با شدت گرفتن بارش باران در استان، شاهد به راه افتادن سیل در هشت شهرستان استان بودیم که باعث شد راههای مواصلاتی قطع شده و دسترسی به برخی مناطق امکان پذیر نباشد. 
 
وی با اشاره به وقوع سیل در عسلویه، افزود:در حال حاضر مخابرات عسلویه و جم به علت آسیب دیدن زیرساخت ها قطع شده است. 
 
استاندار بوشهر با تائید قطع بودن برخی مناطق تاکید کرد:متاسفانه سیل تاکنون در این شهرستان جان یکی از شهروندان را گرفته است. 
 
سالاری با تاکید بر آمادگی برای امدادرسانی به سیل زدگان، ادامه داد:تمامی امکانات استان برای کمک به سیل زدگان نقاط مختلف آماده شده و تیم های امدادی مشغول کمک رسانی هستند.
 

محمد حسن باستی صبح شنبه در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان بوشهر اظهار داشت:پیش بینی های هواشناسی بیانگر وقوع بارش های شدید در استان بوشهر است که باید آمادگی لازم در این زمینه ایجاد شود.سیل بوشهر

سیل بوشهر

وی خواستار هماهنگی و آمادگی همه دستگاه های اجرایی در استان شد و بیان کرد:از امروز تا پایانه هفته ماموریت و مرخصی مدیران استان لغو است و مدیران نباید به ماموریت های خارج از استان بروند.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر خواستار آمادگی هلال احمر در شهرستان های مختلف استان برای مقابله با حوادث احتمالی شد و اضافه کرد:دستگاه های مختلف اجرایی از جمله، آب، برق، گاز، حمل و نقل و مراکز درمانی باید در حالت آماده باش باشند.

 

وی با تاکید بر لزوم در دسترس بودن همه مدیران عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران، خاطرنشان کرد:شهرداران استان در حالت آماده باش باشند و در برخی نقاط روستایی هم که نیاز به تخلیه موقت باشد پیش بینی برای اسکان موقت روستاییان فراهم شود.

باستی با تاکید بر اینکه ادارات بندر و گمرک اجازه خروج هیچ شناوری را در این مدت ندهند تا ضریب حادثه پذیری را به حداقل برسانیم، تصریح کرد:تامین سوخت شناورها مد نظر باشد.


پسری با بیماری هایپر دنتی جراحی شد و از دهانش ۲۶۴ دندان خارج شد

هایپر دنتی بیماری نادری است که فرد مبتلا کل سقف دهانش پر از دندان میشود , این پسر ۲۶۴ دندان داشت که در ادامه همه چیز را درباره او و بیماریش میخوانید.

پسری با ۲۶۴ دندان در دهان

هایپر دنتی یعنی دندان های زیاد داشتن، یکی از نادر ترین بیماریهای دهان و دندان در سطح دنیاست. برای درمان آن تحت بیهوشی باید فک رو موقت از جاش در بیارن و دندان های اضافی را خارج کنند. همین اتفاق برای پسر جوان هندی افتاد.

پسری که ۲۶۴ دندان دارد

در واقع این مورد خاص در ۰/۱درصد جمعیت جهان دیده شده است. در اکثر مواقع بیمار مبتلا به هایپر دنتی تمام دندان هایش به سطح پوست نمیرسد و معمولا در قسمت فک و یا زیر چانه مخفی می ماند.

بیماری هایپر دنتی

اما در اتفاقی نادر پسر جوانی اهل کشور هندوستان و مبتلا به این بیماری درخواست کشیدن تمام دندان های اضافه اش را کرد. عمل او ۶ ساعت به طول انجامید و از دهانش ۲۳۲ عدد دندان بیرون کشیده شد.

موهای فر و مجعد را سه سوته و طبیعی صاف کنید

موهای وزوی و خشک زودتر آسیب می بینند. استفاده از اتو مو و مواد کراتینه هم به مرور نتیجه ای جز ریزش و نابودی مو ندارد. بهترین راه برای صاف شدن موهای وز ماسک موهای خانگی است.

روش طبیعی و گیاهی برای صاف شدن موهای وز

موهای وز و مجعد ظاهر شما را نامرتب و نازیبا می کند. به سراغ روش های شیمیایی هم که می روید ترس از آسیب دیدگی مو همراه تان است . بهتر است از روش های توصیه شده در طب سنتی استفاده کنید تا علاوه بر رفع وزی مو و صاف شدن موهای وز ، موها را تقویت کنید.


  ادامه مطلب ...