موب تل

سایت سرگرمی +مدل+بازیگران+نرم افزار+ترفند+موبایل+کامپیوتر...

موب تل

سایت سرگرمی +مدل+بازیگران+نرم افزار+ترفند+موبایل+کامپیوتر...

63 دختر و پسر در پارتی شبانه مشهد دستگیر شدند

63 نفر در پارتی شبانه مشهد دستگیر شدند

ماموران پلیس امنیت اخلاقی خراسان رضوی، 63 زن و مرد را در یک پارتی شبانه داخل باغی در منطقه شیرحصار مشهد دستگیر کردند.پارتی شبانه

پارتی شبانه

پارتی شبانه

پارتی شبانه در مشهد  ادامه مطلب ...

عکسهای دیده نشده از مراسم عقد نرگس محمدی و علی اوجی

مراسم عقد نرگس محمدی و علی اوجی

نرگس محمدی بازیگر سریال ستایش به تازگی با علی اوجی از بازیگران سریال های کمدی ازدواج کرده است.عکس های مراسم عقد او را در ادامه مشاهده کنید.نرگس محمدی

نرگس محمدی

نرگس محمدی بازیگر 32 ساله کشورمان با علی اوجی ازدواج کرده است و فرح خیری مادر نرگس محمدی عکس هایی از این مراسم را منتشر کرده است.

 

عکس های مراسم عقد نرگس محمدی و علی اوجی

براساس خبرهای منتشر شده, نرگس محمدی بازیگر کشورمان با علی اوجی تهیه کننده و بازیگر ازدواج کرده است.

فرح خیری عکس های زیر را از مراسم عقد دخترش منتشر کرده است.

 

نرگس محمدی

نرگس محمدی و مادرش در مراسم عقد وی 

ادامه مطلب ...

آلبوم (یعنی درد) رضا صادقی منتشر شد

رضا صادقی آقای مشکی پوش آلبوم جدیدش را با عنوان یعنی درد به انسان های پر درد تقدیم کرد.«یعنی درد» از درون ما آغاز می شود. همه مشکلات روحی و درونی و اجتماعی و هنری و قرار است از این به بعد با هشتگ #یعنی_درد اتفاقات تلخ اجتماعی و هنری را با هم بازتاب می دهیم.»رضا صادقی

رضا صادقی

هفتمین آلبوم رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ تحت عنوان «یعنی درد»، توسط آوای هنر منتشر و روانه بازار موسیقی می شود.
آلبوم یعنی درد هفتمین و جدیدترین اثر «رضا صادقی» است. در این آلبوم شاهد حضور پررنگ تر «رضا صادقی» در نقش ترانه سرا و آهنگساز هستیم و «مهران خالصی» تنظیم کننده موسیقی پاپ که سابقه همکاری با صادقی را دارد بیشتر تنظیم ها را انجام داده است.

رضا صادقی

آلبوم یعنی درد رضا صادقی منتشر شد


«حال بارون» با ترانه و ملودی «رضاصادقی» و تنظیم «مهران خالصی»، اولین قطعه آلبوم است. «منو یادت» و «من دوسِت دارم» نیز اسم دو آهنگ دیگر از آلبوم است. مطابق شش آلبوم رسمی گذشته صادقی در این آلبوم هم یک قطعه با گویش بندرعباسی به نام «دل بی غم» که در آن به مدح شهر بندرعباس و مردمش می پردازد به مردم این شهر هدیه شده است.
هفتمین آلبوم رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ تحت عنوان «یعنی درد»، طی روزهای آینده توسط آوای هنر منتشر و روانه بازار موسیقی می شود.

فریدون آسرایی و تدارک آلبوم جدید

فریدون آسرایی خواننده 61 ساله کشورمان خالق قطعه «آهای خوشگل عاشق» در تدارک آلبومی جدید است که در این مطلب درباره آلبوم جدیدش بیشتر توضیح میدهد.فریدون آسرایی

فریدون آسرایی

خواننده آلبوم " خاطرات گمشده" با تأکید بر اینکه یک قطعه موفق نتیجه همفکری بین سازندگان آن است، گفت:در آلبوم جدیدم کمتر آهنگسازی کرده ام.

فریدون آسرایی

فریدون آسرایی خواننده موسیقی پاپ


فریدون آسرایی خواننده موسیقی پاپ گفت:در روند تولید یک قطعه موسیقی خواننده، آهنگساز و ترانه سرا باید با یکدیگر تعامل داشته باشند.


وی ادامه داد:بیشتر آثار موسیقایی که موفقیت قابل ملاحظه ای به دست آوردند و نزد مخاطبان از محبوبیت قابل توجهی برخوردار هستند، نتیجه یک همکاری و تعامل بی نظیر بین سازندگان آن اثر بوده است.
خواننده آلبوم موسیقی " عشق یعنی" تصریح کرد:در تمامی حوزه ها، یک خروجی موفق نتیجه یک همکاری و همفکری موفقیت آمیز بین فعالان درآن عرصه است که حوزه موسیقی نیز از این موضوع جدا نیست.


وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد:با تعامل بین اعضای سازنده یک اثر موسیقایی، نسبت به اثر دلخواه یک نوع واقع بینی و درک متقابل ایجاد می شود و افراد از انتظارات یکدیگر آگاه می شوند.


آسرایی همچنین یادآور شد:زمانی که آهنگساز، ترانه سرا و خواننده به عنوان سه ضلع مثلث با یکدیگر برای تولید یک قطعه موسیقی فعالیت می کنند، تلاش خود را به کار می گیرند تا با در نظر داشتن تجربه های موفق قبلی، اثری را تولید کنند که تا اندازه زیادی مورد استقبال مخاطبان موسیقی قرار بگیرد.


وی با اشاره به آلبوم جدید خود توضیح داد:تولید قطعه های آلبوم جدید و انتخاب آن ها هنوز به مرحله نهایی نرسیده و هم اکنون مشخص نیست که چه آثاری قرار است در جدیدترین اثر موسیقایی من وجود داشته باشد.
خواننده آلبوم "غریبه" خاطرنشان کرد:آهنگسازی قطعه ها در آلبوم جدید را بیشتر آهنگسازان دیگر بر عهده داشتند و تعداد آثاری که از ملودی های ما در این آلبوم وجود دارد، نسبت به آلبوم های قبلی کمتر است. همچنین نمی توان برای انتشار آلبوم جدید زمانی را در نظر گرفت.

ناصر ملک مطیعی در کنسرت محمد رضا گلزار

محمدرضا گلزار بازیگر موفق سینمای ایران تازه ترین کنسرت خود را در تاریخ 14 اردیبهشت ماه و در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به روی صحنه برد و برای دومین بار میزبان هواداران خود در پایتخت بود. گلزار در این کنسرت گلچینی از محبوب ترین قطعات منتشرشده خود را برای دوستدارانش اجرا کرد.محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار

کنسرت محمدرضا گلزار با دو سورپرایز همراه بود . ناصر ملک مطیعی بزرگ مرد سینمای ایران و خواننده سابق گروه آریان از مهمان ویژه این کنسرت بودند.

گزارشی از کنسرت اردیبهشت ماه محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار، سوپر استار خوش سیما و خوش صدای سینما این روزها مشغول برگزاری تور کنسرت های خود به رهبری “حامد برادران” است 14 اردیبهشت ماه برای دومین بار طی دو سانس و به تهیه کنندگی شرکت هنری “اکسیر نوین” در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

محمدرضا گلزار از حضور ناصر ملک مطیعی در کنسرتش یبسیار خوشحال شد و با انتشار تصویری از این مرد بزرگ در اینستاگرامش نوشت:با افتخار میزبان بزرگ مرد سینمای ایران، عالیجناب ناصرخان ملک مطیعی بودیم.

کنسرت محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار سوپراستار خوش صدای سینما

گلزار در این کنسرت با اجرای قطعه «چه جوری» روی صحنه حاضر شد و پس از خواندن قطعه اول ضمن سلام و خوش آمد گویی، گفت امشب اتفاق های غافلگیر کننده بسیاری را برایتان در نظر گرفته ایم و میهمان های بسیاری داریم.

گلزار با اجرای قطعاتی چون:“بهت عادت کردم”، “دلم شکست”، “لعنتی” و … هوادارانش را با خود همصدا کرد.

همچنین گلزار تازه ترین قطعه ی خود با عنوان “تو که نیستی”را که در شب کنسرتش منتشر کرده بود نیز با همراهی طرفدارانش اجرا کرد.

کنسرت محمدرضا گلزار

پیام صالحی خواننده گروه آریان در کنسرت محمدرضا گلزار 

اتفاق ویژه این کنسرت با اجرای قطعه «پرواز» رقم خورد؛ این قطعه که در دومین آلبوم گروه آریان منتشر شده بود، این بار پس از مدت ها روی صحنه درحالی اجرا شد که با نواختن موسیقی این اثر، پیام صالحی نیز روی صحنه حاضر شد و در کنار محمدرضا گلزار این قطعه را اجرا کردند.

کنسرت محمدرضا گلزار

ناصر ملک مطیعی در کنسرت محمدرضا گلزار 

گلزار در دومین اجرای خود در تهران میزبان میهمانانی چون:“فرهاد مجیدی، ناصر ملک مطیعی، امیرعباس گلاب، بهنام بانی، فرزاد فرزین، حسین یاری، منوچهر هادی و بهاره کیان افشار” بود.

کنسرت محمدرضا گلزار

تصویری از کنسرت محمدرضا گلزار