موب تل

سایت سرگرمی +مدل+بازیگران+نرم افزار+ترفند+موبایل+کامپیوتر...

موب تل

سایت سرگرمی +مدل+بازیگران+نرم افزار+ترفند+موبایل+کامپیوتر...

آخرین خبرها از سیل در عسلویه

آمادگی دستگاه های امدادی برای مدیریت بحران سیل بوشهر

 
مصطفی سالاری با اشاره به وقوع سیل در هشت شهرستان استان، گفت: از روز گذشته با شدت گرفتن بارش باران در استان، شاهد به راه افتادن سیل در هشت شهرستان استان بودیم که باعث شد راههای مواصلاتی قطع شده و دسترسی به برخی مناطق امکان پذیر نباشد. 
 
وی با اشاره به وقوع سیل در عسلویه، افزود:در حال حاضر مخابرات عسلویه و جم به علت آسیب دیدن زیرساخت ها قطع شده است. 
 
استاندار بوشهر با تائید قطع بودن برخی مناطق تاکید کرد:متاسفانه سیل تاکنون در این شهرستان جان یکی از شهروندان را گرفته است. 
 
سالاری با تاکید بر آمادگی برای امدادرسانی به سیل زدگان، ادامه داد:تمامی امکانات استان برای کمک به سیل زدگان نقاط مختلف آماده شده و تیم های امدادی مشغول کمک رسانی هستند.
 

محمد حسن باستی صبح شنبه در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان بوشهر اظهار داشت:پیش بینی های هواشناسی بیانگر وقوع بارش های شدید در استان بوشهر است که باید آمادگی لازم در این زمینه ایجاد شود.سیل بوشهر

سیل بوشهر

وی خواستار هماهنگی و آمادگی همه دستگاه های اجرایی در استان شد و بیان کرد:از امروز تا پایانه هفته ماموریت و مرخصی مدیران استان لغو است و مدیران نباید به ماموریت های خارج از استان بروند.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر خواستار آمادگی هلال احمر در شهرستان های مختلف استان برای مقابله با حوادث احتمالی شد و اضافه کرد:دستگاه های مختلف اجرایی از جمله، آب، برق، گاز، حمل و نقل و مراکز درمانی باید در حالت آماده باش باشند.

 

وی با تاکید بر لزوم در دسترس بودن همه مدیران عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران، خاطرنشان کرد:شهرداران استان در حالت آماده باش باشند و در برخی نقاط روستایی هم که نیاز به تخلیه موقت باشد پیش بینی برای اسکان موقت روستاییان فراهم شود.

باستی با تاکید بر اینکه ادارات بندر و گمرک اجازه خروج هیچ شناوری را در این مدت ندهند تا ضریب حادثه پذیری را به حداقل برسانیم، تصریح کرد:تامین سوخت شناورها مد نظر باشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.