موب تل

سایت سرگرمی +مدل+بازیگران+نرم افزار+ترفند+موبایل+کامپیوتر...

موب تل

سایت سرگرمی +مدل+بازیگران+نرم افزار+ترفند+موبایل+کامپیوتر...

نرم افزار Video Converter Pro 1.4.2 – دانلود برنامه تبدیل فرمت ویدئو اندروید


نرم افزار اندروید Video Converter Pro به فارسی دانلود برنامه تبدیل فرمت ویدئو ، که آخرین نسخه آن را قرار داده ایم ، دانلود نرم افزار Video Converter Pro برای اندروید ، یکی از ویژگی های فایل های تصویری وجود نوع فایل ها ( فرمت فایل ) می باشد که گاهی اوقات و در بسیاری از موارد انواع مختلف آنها قادر به اجرا بر روی گوشی ها و تبلت های اندرویدی نمی باشند و این به معنی پخش نشدن طیف گسترده ای از فایل ها بر روی دستگاه اندرویدی شما می باشد. حال استودیوی VidSoftLab با ساخت اپلیکیشن Video Converter Pro توانسته این مشکل را به خوبی حل نماید! شما با داشتن این برنامه بر روی دستگاه اندرویدی خود می توانید! انواع مختلف فایل های تصویری خود را به فرمت های مختلف تبدیل نمایید با گیم سیب همراه باشید.

 

 

اگر تاکنون برنامه ای برای این موضوع مهم پیدا نکرده اید ، می توان گفت Video Converter Pro برنامه یکی از بهترین برنامه های تبدیل فرمت می باشد که علاوه بر امکانات اصلی، ویژگی های کاملا منحصر به فردی را در خود دارا می باشد. شما با این برنامه که توانسته امتیاز ۴٫۱ از ۵٫۰ را در گوگل پلی دریافت نماید، می توانید فایل های ویدئویی خود را بدون کاهش کیفیت با فرمت های دیگر ذخیره نمایید و همچنین از سرعت بالا در تبدیل فرمت فایل های تصویری خود لذت ببرید.

 

Video Converter Pro

در برنامه Video Converter Pro شما می توانید فایل های خود را برش دهید و یا آنها را به صورت ۱۸۰ درجه برگردانید ، این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا فیلم هایی که به حالت های عمودی و یا افقی تصویر برداری کرده اید را به حالت دلخواه در بیاورید و یا اینکه فایل های خود را معکوس نماید و از از انتها به سمت ابتدا نمایش دهید. در کل می توان گفت این برنامه به دلیل پشتیبانی بالایی که نسبت به رقیبان خود دارد به یکی از بهترین برنامه های کاربردی در زمینه فایل های چندرسانه ای تبدیل شده است.

از دیگر ویژگی های بارز اپلیکیشن Video Converter Pro میتوان به تغییر فرکانس صوت هر فایل نیز اشاره کرد ، که به شما این امکان را میدهد تا صداهای موجود در فیلم را تا حدود زیادی کنترل نمایید و یا بخش های بلند صدا را کم کرده و یا بخش های دیگری را افزایش دهید.


  

ویژگی های نرم افزار اندروید Video Converter Pro :

پشتیبانی از انواع مختلف فایل های تصویری ( MP4, FLV, MPEG-1,2, MOV, MKV, WMV, AVI, VOB, 3GP, SWF, MP3, AAC, WAV )

سازگاری با تلویزیون های هوشمند و دستگاه های اندرویدی مختلف

وجود سیستم تبدیل فرمت خودکار برای پخش فایل ها در دستگاه های مختلف

پشتیبانی از چندین زبان زنده دنیا

توانایی تغییر فرکانس های صوتی در فایل ها

 

تغییرات جدید نرم افزار اندروید Video Converter Pro :

برطرف سازی مشکلات برنامه


قیمت در مارکت اندروید: رایگان
رمز فایل: www.gamesib.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.