موب تل

سایت سرگرمی +مدل+بازیگران+نرم افزار+ترفند+موبایل+کامپیوتر...

موب تل

سایت سرگرمی +مدل+بازیگران+نرم افزار+ترفند+موبایل+کامپیوتر...

ماسک صورت برای پوست چرب+تصویر

ماسک پاپایا

ماسک پاپایا

برای تهیه ماسک صورت برای پوست چرب یک عدد میوه پاپایا را که کاملا رسیده است را به صورت پوره در آورده و می توانید چند قطره لیمو به آن اضافه نمایید و سپس ماسک مورد نظر را بر روی گردن و صورتتان قرار داده و بعد بیست دقیقه می توانید پوستتان را بشویید و لطافت و پاکی پوستتان را حس نمایید.

ماسک کیوی, انگور یا توت فرنگی و خیار

ماسک کیوی, انگور یا توت فرنگی و خیار

برای تهیه ماسک صورت برای پوست چرب می توانید پنج عدد توت فرنگی یا پنج الی ده عدد انگور درشت را با 1 عدد کیوی را به نصف خیار را درون مخلوط کن ریخته تا ترکیبی یکنواخت ایجاد شود بهتر است از خیار پوست کنده استفاده نمایید, ابتدا پوستتان را شسته و این ماسک را به مدت پنج دقیقه الی ده دقیقه بر روی پوست قرار داده و برای از بین بردن سیاهی چشم می توانید دو عدد حلقه خیار بر روی چشمتان قرار داده و سپس صوورتتان را بشویید.


 

ماسک بلغور جو دوسر و لیمو

ماسک بلغور جو دوسر و لیمو

1 قاشق آب لیمو را با 1 قاشق ماست و 1 فنجان بلغور جو دوسر را درون مخلوط کن ریخته و خوب ترکیب نمایید و به مدت 10 دقیقه الی یک ربع بر روی پوست قرار داده و با آب ولرم شستشو دهید.

ماسک آووکادو,ماست,عسل و خیار

ماسک آووکادو,ماست,عسل و خیار

برای تهیه ماسک پوست چرب دو قاشق سوپ خوری آووکادو را له کرده و با دو قاشق خیاری که خرد کرده اید را با 1 قاشق سوپ خوری عسل و ماست را مخلوز نموده می توانید از مخلوط کن استفاده نمایید تا ترکیبی یکنواخت و نرم ایجاد شود و سپس ماسک را بر روی گردن و صورت قرار دهید و بعد از یک ربع با آب بشویید برای از بین بدن چربی پوست می توانید هفته ای 1 بار از این ماسک استفاده نمایید.

ماسک نعناع, خیار, لیمو و سفیده تخم مرغ

ماسک نعناع, خیار, لیمو و سفیده تخم مرغ

برای ماسک صورت برای پوست چرب 1 قاشق چای خوری نعناع و آب لیمو را با 1 عدد سفیده تخم مرغ و نصف خیار را درون مخلوط کن ریخته و قشنگ ترکیب نمایید و درون یخچال قرار دهید و بعد از ده دقیقه میتوانید ماسک را بر روی پوستتان قرار داده و بعد از یک ربع صورتتان را ابتدا با آب گرم و بعد با آب سرد بشویید.

ماسک پوست پرتقال و ماست یا آب

ماسک پوست پرتقال و ماست یا آب

برای تهیه ماسک پوست چرب پوست های پرتقال را بر روی سایه قرار داده تا خشک گردد و سپس به صورت پودر در آورده و با کمی ماست یا آب مخلوط نموده و به مدت بیست دقیقه بر روی پوست صورت قرار دهید و سپس شسته تا از چربی های اضافی پوست راحت گردید.

ماسک کرفس, خیار و سیب

ماسک کرفس, خیار و سیب

برای تهیه ماسک برای پوست چرب دو قاشق ماست, دو الی سه عدد چغاله بادام را با 1 ساقه کرفس و یک چهارم سیب, سیب زمینی و خیار را با هم ترکیب نمایید برای اینکه ترکیبی یکنواخت داشته باشید بهتر است از مخلوط کن استفاده کنید و برای اینکه غلظت مخلوط را بالا ببرید می توانید از کته برنج بدون روغن و نمک استفاده کنید و سپس صورتتان را شسته و این ماسک ر به مدت یک ربع الی بیست دقیقه بر روی پوست قرار داده و سپس با آب ولرم پوست را بشویید.

ماسک آرد نخود، زردچوبه، آب لیمو و شیر

ماسک آرد نخود، زردچوبه، آب لیمو و شیر

دو الی سه قاشق سوپ خوری شیر را با دو عدد قاشق سوپ خوری پودر نخود را با کمی آب مخلوط نموده و خوب به هم زده تا به صورت خمیر نرم در آید و بر روی پوستتان بمالید و پس از نیم ساعت صورتتان را بشویید. این ماسک علاوه بر از بین بردن چربی های پوست بافت های مرده را لایه برداری می کند.

ماسک موز

ماسک موز

برای تهیه ماسک پوست چرب 1 عدد موز رسیده را له نموده و با 1 قاشق سوپ خوری عسل مخلوط کرده و چند قطره آب لیمو یا آب پرتقال به آن اضافه نموده و درون مخلوط کن ترکیب نمایید و سپس به مدت یک ربع بر روی پوستتان بمالید و برای برداشتن ماسک از صورتتان حوله ای را در آب خنک خیس کرده و پوستتان را تمیز نمایید.

ماسک گلاب و گلیسیرین

ماسک گلاب و گلیسیرین

برای تهیه ماسک برای پوست چرب گلیسیرین, گلاب و لیمو را به نسبت مساوی با هم مخلوط نموده و به مدت بیست دقیقه بر روی صورتتان ماساژ دهیدو سپس پوست را بشویید, در صورتی که این ترکیب اضافی آمد می توانید آن را درون بطری ریخته و در فریزر قرار داده و در سری های بعدی از آن استفاده نمایید.

توجه : در صورتی که میخواهید پوستی جوان و شاداب داشته باشد مطلب 10 ماسک جوان کننده پوست صورت را مطالعه کنید جهت مشاهده مطلب بر روی ماسک جوان کننده پوست صورت کلیک کنید.

توجه : جهت از بین بردن جوش صورت مطلب 15 ماسک برای جوش صورت را به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم جهت مشاهده مطلب بر روی ماسک صورت برای جوش کلیک کنید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.