موب تل

سایت سرگرمی +مدل+بازیگران+نرم افزار+ترفند+موبایل+کامپیوتر...

موب تل

سایت سرگرمی +مدل+بازیگران+نرم افزار+ترفند+موبایل+کامپیوتر...

عکسهای جدید بریتنی اسپیرز و سام اصغری

«بریتنی اصغری که البته به زبان خودشان می‌شود Britney Asghari را قرار است بدون هیچ نون و پنیر بردنی برداریم بیاوریم برای خودمان!» فضای مجازی پر شده از واکنش‌های اینچنینی به خبر وصلت مبارک و فرخنده سام اصغری (مربی بدنسازی و مدل ایرانی) و بریتنی اسپیرز (خواننده و بازیگر آمریکایی). سام اصغری به واسطه حرفه مدلینگش، یکی از بازیگران ویدئو موزیک‌های بریتنی اسپیرز بوده، بعد از مدتی روابط‌شان صمیمی‌تر می‌شود و تقریبا همه جا باهم بودند.

بریتنی اسپیرز در کنار سام اصغری  

ماجرا وقتی جدی‌تر می‌شود که سام عکسی از شام دو نفره‌اش با بریتنی در صفحه اینستاگرامش منتشر می‌کند اما بعد از هجوم سوالاتی در این مورد، عکس را از صفحه‌اش برمی‌دارد. خلاصه همین‌طور عکس‌های دیگری از بیرون رفتن‌های این دو منتشر می‌شد تا این‌که سام اصغری از طریق اسنپ چت ویدئویی برای تبریک کریسمس و سال نو منتشر کرد و معلوم شد این دو تمام روز کریسمس را با هم سپری کرده‌اند و احتمال رابطه نامزدی حتمی شد.

حالا پیج اینستاگرام سام اصغری هم در حال ترکیدن از کامنت است، یک عده تبریک گفته‌اند، مانند این کامنت که گفته: «پسر دست خوش، بریتنی رو زدی تو تور» و در مقابل عده‌ای هم چون طرفدار بریتنی نبودند گفته‌اند: «از دست رفتی، این همه دختر با حال رو ول کردی رفتی با بریتنی؟» انگار خودشان را جای سام اصغری گذاشته‌اند و قرار است با بریتنی ازدواج کنند و یا حتی دست‌شان باز است و می‌توانند موردهای دیگری مثل جنیفر لوپز را هم انتخاب کنند!

بریتنی اسپیرز در کنار سام اصغری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.