موب تل

سایت سرگرمی +مدل+بازیگران+نرم افزار+ترفند+موبایل+کامپیوتر...

موب تل

سایت سرگرمی +مدل+بازیگران+نرم افزار+ترفند+موبایل+کامپیوتر...

فحاشی طرفداران استقلال به بازیگر ایرانی

پس از اینکه امیر محمدزند بازیگر مشهور کشورمان در یک برنامه تلویزیونی حضور یافت و از تیم مورد علاقه اش پرسپولیس طرفداری کرد، به مذاق برخی از طرفداران استقلال خوش نیامد و با انتشار کامنت هایی در ذیل صفحه این بازیگر به وی فحاشی کردند.امیر محمد زند امیر محمد زند
 اینستاگرام بازیگران معروف
امیر محمد زند بازیگر سینما و تلویزیون
   
 
پس از این اتفاق امیر محمدزند با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود عنوان کرد:من با بیشتر بازیکنان دو تیم دوست هستم و اساساً به جز تیم ملی ,فوتبال را صرفاً یک بازی می دانم و اگر به اصطلاح کل کل می کنیم فقط برای جذابیت و نشاط بیشتر است ولا غیر.
 

امیر محمدزند در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

 
"سلام عزیزان؛بعد از حضور چند روز پیش من در تلویزیون و طرفداریم از تیم پرسپولیس متاسفانه بعضی از دوستان استقلالی ناراحت شدند و بعضیها هم شروع به فحاشی کردند، لازم دونستم بگم من با بیشتر بازیکنان دو تیم دوست هستم و اساساً بجز تیم ملی ,فوتبال را صرفاً یک بازی میدانم و اگر به اصطلاح کل کل میکنیم فقط برای جذابیت و نشاط بیشتر است ولا غیر.همه ما ایرانی هستیم و من عاشق همه ایرانیها.در ضمن همه شما درجه یک هستین. مخلص."
 
 
امیر محمد زند
اینستاگرام امیر محمد زند

فحاشی هواداران استقلال به امیر محمد زند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.